Selecteer een pagina

Contact

Heb je problemen en/of vragen over onze app? Neem dan direct contact op en we reageren meestal binnen 24 uur! 

Email

support@alarmeringp2000.nl

Neem contact met ons op

Klantenservice

We proberen iedereen altijd zo snel mogelijk te helpen om de beste services aan te bieden

Problemen met de app

Heb je een fout ontdekt? Geef dit dan direct aan via het contact formulier of mail ons

Safety

Denk je dat er iets niet veilig is? Neem dan direct contact op via het contact formulier

Veelgestelde vragen

Wat zijn kritieke meldingen?

Belangrijke meldingen die je met geluid waarschuwen, zelfs als ‘niet storen’ is ingeschakeld ontvang je alsnog een melding met geluid.

Wat is een capcode?
Een capcode is grofweg vergelijkbaar met een telefoonnummer of IP-adres en identificeert de bedoelde ontvanger. Het verschil is echter dat er meerdere ontvangers hetzelfde nummer kunnen hebben, men “luistert” naar berichten met een bepaalde capcode.
Waarom ontvang ik geen ambulance meldingen?
Helaas wordt er niet in elke regio gebruik gemaakt van het P2000 netwerk en werkt zoal de politie & ambulance in bepaalde regio’s met een ander systeem.
Aankopen herstellen
Zorg er voor dat je bent ingelogd met uw Apple-ID, ga naar de app en open de ‘instellingen’ pagina. Zoek naar het knopje ‘Aankopen herstellen’ en wacht totdat uw aankopen zijn hersteld. Gebeurd er niks? dan controleert u of u ingelogd bent met het juiste Apple-iD.